Məsələn deyək ki, hər hansı bir "A" şirkətində çalışırsız və əməkdaşlıq etdiyiniz hər bir şirkət üzrə sizə təqdim olunan məhsul (və ya xidmət) sayını müəyyən etmək istəyirsiniz. Bu zaman iki mərhələ nəzərdən keçirilir. Birincisi həmin şirkətin müəyyən edilməsi, ikincisi isə həmin şirkət üzrə təqdim olunan məhsulların (və ya xidmətlər) təkrarsız sayının tapılması.
İzahı: aşağıdakı formulda əvvəlcə satış mərkəzi və məhsulları üzrə ikili axtarış edilərək yerləşdiyi sətir mövqeyi müəyyən olunaraq ümumi sıra sayı ilə tutuşdurulur. Uyğun (True) olanlar unikal olanlardır və N() funksiyası vasitəsilə rəqəmə çevrilərək cəmlənirlər.
Qeyd: Massiv formuludur və diapozonlar sütun adlarına uyğun olaraq adlandırılıb. CSE-lə (Ctrl+Shift+Enter) daxil edilir.
=SUM(N(IF(Satış_mərkəzləri=F2,MATCH(Satış_mərkəzləri&Məhsulları,Satış_mərkəzləri&Məhsulları,0),0)
=ROW(INDIRECT("1:"&ROWS(Məhsulları)))))
Faylı yukləyib daha yaxşı nəzərdən keçirə bilərsiniz. Uğurlar! |